اخبار سلبریتی ها

سلبریتی های حکومتی چه کسانی هستند؟ آشنایی با انواع سلبریتی حکومتی

سلبریتی های حکومتی افرادی هستند که حمایت خود را به صورت علنی از حکومت اعلام کرده اند، برخی از افراد و یا رسانه هایی که مخالف جمهوری اسلامی هستند، این لقب را به این افراد اختصاص داده اند. البته این سلبریتی ها اکثر مواقع با برخی از رفتارهای مردم مخالفت کرده و رفتارها و عکس العمل های حکومت را تایید کرده اند. البته شما می توانید برای افزایش اطلاعات خود، لیست سلبریتی های حکومتی زندانی را از مرورگر گوگل به دست آورید. ما در این مطلب از ایرانیان سلبریتی در مورد سلبریتی های حکومتی توضیحاتی را ارائه می کنیم.

معرفی سلبریتی های حکومتی بازیگر ایرانی

در بین بازیگرهای ایرانی، برخی از آن ها همیشه حامی و پشتیبان مردم بوده اند که به آن ها معمولا هنرمند مردمی گفته می شود و برخی دیگر هم در بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه، حق را به حکومت جمهوری اسلامی داده اند و از آن ها حمایت کرده اند. در ادامه به تعدادی از بازیگرهای حکومتی اشاره می کنیم.

الهام چرخنده

الهام چرخنده یکی از بازیگران ایرانی است که به عنوان یک سلبریتی حکومتی شناخته می شود. او در تاریخ 4 تیر سال 1357 به دنیا آمده است و در زمینه مستند سازی هم فعالیت می کند. اولین حضور او در عرصه بازیگری در سال 1375 و در فیلم عروس مهتاب بود. الهام چرخنده تا کنون حمایت های بسیاری از حکومت و نظام جمهوری داشته است و تا کنون بارها با رهبر ایران دیدار کرده است و او را نائب امام زمان می خواند. او در چند سال گذشته، چادر به سر کرد و این گونه حجاب را در بین مردم رواج داد و هم چنین اعلام کرده است که پس از مرگش او را در قطعه هنرمندان دفن نکنند و به این صورت به یک بازیگر حکومتی تبدیل شد.

مهران رجبی

مهران رجبی یکی از بازیگران قدیمی و با تجربه ایرانی است که در فیلم ها و سریال های بسیاری ایفای نقش کرده است. رجبی در تاریخ 10 دی سال 1340 متولد شده است و فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده است. یکی از مهم ترین کارهایی که مهران رجبی را به یک بازیگر حکومتی تبدیل کرد، این بود که پس از گذشت چند روز از کشته شدن مهسا امینی، او در یک ویدئو از نیروی انتظامی تشکر کرد و بیان کرد که مهسا امینی نقشه ای از طرف شبکه های معاند و دشمن برای رواج دادن بی حجابی بوده است.

داریوش ارجمند

داریوش ارجمند یک بازیگر محبوب ایرانی است که در سال 1323 متولد شده است. او فعالیت خود را در عرصه بازیگری از سال 1362 شروع کرده و تا کنون جوایز بسیاری کسب کرده است. داریوش تا کنون اظهار نظرهای متفاوتی داشته است که موجب شده او به عنوان یک بازیگر حکومتی در بین مردم شناخته شود. او در مورد ورزش وزنه برداری در بخش زنان نظر متفاوتی داده است و بیان کرده که این ورزش برای بانوان مناسب نیست چرا که باروری آن ها را دچار مشکل می کند و فرم بدن آن ها مانند آقایون می شود، که این موضوع باعث شد واکنش های بسیاری از طرف فعالان حقوق زنان دریافت کند. او حتی در مورد اعتراض مردم در خوزستان به دلیل کم آبی هم گفته است که این اغتشاش ها کاری از دشمن است و کم آبی مسئله مهمی نیست و مردم به این دلیل اغتشاش نمی کنند.

آشنایی با سلبریتی های حکومتی مجری ایرانی

همان طور که در بین بازیگرها، تعدادی سلبریتی های حکومتی وجود دارد، در بین مجری های ایرانی نیز می توان تعدادی از آن ها را نام برد. رامبد جوان یکی از مطرح ترین مجری های حکومتی ایرانی است که به بازیگری نیز مشغول می باشد. او در برنامه خندوانه حضور داشت و همیشه در مقابل مشکلات جامعه، مردم را به صبور بودن دعوت می کرد و همیشه بیان می کرد که جوانان باید این مملکت را بسازند و نباید مهاجرت کنند. اما او برای به دنیا آوردن فرزند خود، به کانادا رفت تا بتواند اقامت این کشور را به دست آورد و پس از روشن شدن ماجرا، این موضوع را کاملا شخصی دانست.

مهران رجبی هم پس از اعتراضاتی که در سال 1401 رخ داد و بسیاری از مجری ها از صدا و سیما کناره گیری کردند، پروژه های بسیاری را قبول کرد و به عنوان مجری در برنامه های بسیاری حضور داشت. او بارها برای عادی سازی کردن اوضاع جامعه، برنامه های طنز را اجرا می کرد. گفته می شود که احسان علی خانی هم با توجه به به فعالیت هایی که دارد، یک مجری حکومتی است و طبق گفته برخی از منابع او چندین بار از تصمیمات حکومت دفاع کرده و رفتار آن ها را تایید کرده است.

سلبریتی های حکومتی خواننده

خوانندگان بسیاری در ایران و خارج از ایران حضور دارند که تلاش می کنند اوضاع نا بسامان ایران را عادی نشان بدهند و با نفوذی که در بین مردم دارند، خشم و نفرت مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی کم تر کنند و حتی بارها تصمیمات مسئولان ایرانی را تایید کرده اند. در ادامه به تعدادی از این خوانندگان حکومتی اشاره می کنیم. می توانید لیست سلبریتی های حکومتی خواننده را از اینترنت به دست آورده و مطالعه کنید.

علی رضا افتخاری

علی رضا افتخاری مهیاری در تاریخ 10 فروردین سال 1337 متولد شده است و زادگاه او شهر زیبای اصفهان می باشد. او علاوه بر این که یک خواننده توانمند است، موسیقی دان و آهنگ ساز هم می باشد. افتخاری یک خواننده بسیار محبوب است که ترانه های بسیاری اجرا کرده و آثار او در بالا ترین تعداد فروخته شده است.

در سال 1389 بود که افتخاری با احمدی نژاد که در آن زمان رئیس جمهور ایران بود، دیدار داشت که موجب مخالفت تعداد زیادی از مردم شد. پس از یک ماه او به دلیل واکنش مردم به دیدار او و احمدی نژاد، ایران را ترک کرد و با بخش خبری 20:30 یک مصاحبه تلفنی انجام داد و بیان کرده بود که مردم او و خانواده اش را تهدید کرده و آزار داده بودند. در سال 1400 افتخاری به مناسبت دومین درگذشت قاسم سلیمانی، ترانه ای را در تالار وحدت و با حضور بسیاری از مسئولان اجرا کرد.

سالار عقیلی

سالار عقیلی در تاریخ 11 آذر سال 1356 متولد شده است و یکی از خوانندگان خوش صدای ایرانی است. در سال 1394 بود که سالار عقیلی برای برگزاری یکی از کنسرت های خود به لندن رفت و پس از آن برنامه منوتو از او دعوت کرد و او برای مصاحبه به این برنامه مراجعه کرد. این موضوع باعث شده بود که مدیر جشنواره فجر نام او را برای حضور در سی و یکمین جشنواره حذف کند. اما نکته مورد توجه این است که سالار عقیلی توانست در سال 1400 به عنوان یکی از خادمان حرم امام رضا انتخاب شود و این موضوع باعث شد که مردم و بسیاری از رسانه ها او را یک خواننده حکومتی بدانند. البته این خواننده تا کنون ترانه های بسیاری برای نظام و حکومت اجرا کرده است.

بررسی درآمد سلبریتی های حکومتی

سلبریتی های حکومتی نسبت به سایر سلبریتی ها، در برنامه ها و پروژه های بیش تری حضور دارند و حکومت تلاش می کند تا این افراد بیش تر دیده شوند و بتوانند از این طریق مردم را با حکومت آشتی بدهند و به کمک این افراد، مردم را از رای و تصمیمات مسئولان راضی نگه دارند. پس با توجه به این موضوع می توان گفت که هزینه بیش تری برای این افراد می شود و برنامه ها و کنسرت های بیش تری برای این افراد برگزار می شود و متقابلا درآمد بیش تری هم به دست می آورند.

اما سلبریتی های حکومتی درآمدهای مشابهی ندارند و هر کس بنابر استعدادی که دارد می تواند حقوق و درآمد بیش تری به دست آورد. با مشاهده تصاویر ماشین های سلبریتی های حکومتی می توان به میزان درآمد آن ها پی برد.

سلبریتی های حکومتی کجا سکونت دارند؟

سلبریتی های حکومتی اکثرا در تهران حضور دارند، اما برخی از آن ها در خارج از ایران زندگی می کنند. رامبد جوان، مهران رجبی و می توان گفت تمام بازیگران حکومتی در ایران حضور دارند و اکثرا در شهر بزرگ تهران زندگی می کنند. سهراب ام جی و رضا صادقی و سایر خوانندگان حکومتی هم در تهران زندگی می کنند. برای اطلاعات بیش تر از این افراد می توانید به اینترنت مراجعه نمایید و بیوگرافی آن ها را مطالعه کنید. حتی می توانید به اینستاگرام سلبریتی های حکومتی سر بزنید و از محل دقیق سکونت آن ها مطلع شوید.

سلبریتی های حکومتی که از ایران رفته اند؟

همان طور که در قسمت های قبل بیان کردیم، یکی از سلبریتی های حکومتی که از ایران مهاجرت کرده است، علی رضا افتخاری می باشد. اما سایر این سلبریتی ها در ایران حضور داشته و فعالیت زیادی دارند. اما با توجه به ثروت سلبریتی های حکومتی، آن ها رفت و آمد زیادی به کشورهای خارجی دارند و سفرهای خارجی زیادی انجام می دهند.

لطفا به این مقاله امتیاز دهید
soheil

Recent Posts

بیوگرافی ارسلان کاشی اینستاگرامر + بررسی رابطه او با دیانا رحیمی

ارسلان کاشی یکی از چهره های نسبتا معروف در اینستاگرام و فضای مجازی است که…

5 ساعت ago

بررسی بیوگرافی چرسی رپر + دوست دختر چرسی کیست؟

امروزه افراد بسیاری در عرصه خوانندگی فعالیت می کنند، چرسی یک خواننده ایرانی است که…

1 روز ago

امین تیجی کیست؟ حواشی او تا به امروز + درآمد او

امین تیجی یک خواننده جوان و تازه کار است که به عنوان یک رپر نسل…

4 روز ago

لیست اینفلوئنسر های معروف ایرانی به همراه برسی درآمد پولدارترین آنها

اینفلوئنسر های معروف ایرانی طرفداران بسیاری دارند. آنها برای اینکه بتوانند به تعداد این هواداران…

6 روز ago

نقد و بررسی بیوگرافی مهراد جم + دوست دختر جدید او و حواشی آن

نقد بیوگرافی مهراد جم خواننده مهراد جم یک خواننده، ترانه سرا و آهنگساز است که…

1 هفته ago

بیوگرافی گاد پوری + بررسی حواشی و لیست ترک آلبوم فیل پوری

پوری یکی از خواننده های معروف و مشهور در دنیای موسیقی است که در حیطه…

1 هفته ago