اخبار سلبریتی ها

برنده د ویس آف پرشیا 2023 از قبل انتخاب شده است؟

به تازگی در شبکه های ماهواره ای ایرانی، برنامه ای جذاب طراحی، اجرا و پخش شد. علاقه مندان این برنامه به شدت پیگیر و منتظر این بودند که زودتر مشخص شود که قرار است چه کسی برنده د ویس آف پرشیا شود. زیرا برنده د ویس آف پرشیا هم مانند برنده the voice موقعیت عالی و حمایت های بی پایان داوران و کادر برنامه د ویس آف پرشیا را به همراه خواهد داشت تا یک خواننده معروف و محبوب در آینده ای نزدیک شود. برنده اصلی بایستی کسی باشد که واقعا استعداد های لازم را برای این که یک خواننده کامل را به طور ذاتی داشته باشد.

برنده د ویس آف پرشیا چگونه مشخص می شود؟

در برنامه ها و مسابقه های تلویزیونی باید استعداد های واقعی و علاقه مندان برای شرکت و حضور در این برنامه مسابقه ای درخواست داده تا در صورت پذیرفته شدن و اجازه ورود، بین شرکت کننده ها رقابتی صورت بگیرد تا از بین آن ها بهترین استعداد کشف شده را به عنوان برنده مسابقه اعلام نمایند‌.

چگونه افراد شرکت کننده برای این مسابقه انتخاب می شوند؟

در این مسابقه بسیار جذاب مهیج، استعداد ها باید ابتدا یک ویدیو به عنوان راستی آزمایی از خودشان که در حال اجرا هستند، برای این برنامه ارسال کنند. کارشناسان برنامه این ویدیو ها را با دقت و حوصله می بینند و بر اساس سطح کیفیت اجرایی آن ها و از نظر داشتن معیار های لازم برای ورود به مسابقات، آن ها را می سنجند. کسانی که به مرحله اجرا در برنامه راه پیدا کنند، باید برای برنده شدن مرحله به مرحله صعود کنند تا یک نفر در فینال مسابقات، به عنوان برنده مسابقه مشخص شود.

تا کنون چه کسانی برنده د ویس آف پرشیا شده اند؟

در این برنامه، هر شب از چند خواننده و شرکت کننده تست گرفته می شود و آن ها می توانند برای اجرای صحنه خود را آماده کنند. پس از این که در هر شب چند نفر روی صحنه اجرایی انجام دادند، از بین چند شرکت کننده، دو نفر به عنوان برنده همان شب اعلام خواهند شد و آن ها باید خود را برای مرحله بعد که به مراتب سخت تر از مرحله قبلی می باشد، به خوبی و با اجرای قوی تر آماده کنند. کسانی که هر شب به مرحله بالا تر راه پیدا می کنند، در انتهای مسابقات به فینال راه پیدا کرده و برای اول شدن با یکدیگر رقابت خواهند کرد. کسانی که تا به حال در این برنامه برنده شده اند، همان کسانی هستند که در شب اجرای خود، منتخب شده اند و به مرحله بعدی راه پیدا کرده اند.

جایزه برنده د ویس آف پرشیا چیست؟

شرکت در برنامه های تلویزیونی علاوه بر این که یک جایزه نفیس و بسیار ارزشمند برای نفر اول در نظر گرفته شده، موقعیت های بسیار عالی و موفقیت های بی شماری را برای آینده اش به همراه خواهد داشت. در این نوع برنامه ها کسی که بتواند از تمام مراحل عبور کند و برنده مسابقه شود، می تواند با حمایت داوران و عوامل برنامه یک خواننده معروف و محبوب در میان مردم و تمام بینندگان مسابقه شود. اما در کنار این موفقیت های شغلی که برای برنده ایجاد می شود، جایزه نقدی هم برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد. این جایزه به صورت نقد در شب پایان مسابقات یعنی فینال اصلی، به برنده تقدیم می شود که مبلغ ۵۰ هزار دلار است. این مبلغ می تواند برای برنده مسابقه سرمایه اولیه کار باشد تا او بتواند در کنار مشهور شدن در این برنامه، کار خودش را هم به صورت حرفه ای آغاز کند.

آیا در این مسابقه به نفرات دوم و سوم هم جایزه ای تعلق می گیرد؟

در این مسابقه شرکت کنندگان از هر مرحله به مرحله بعدی صعود خواهند کرد تا در فینال به یکدیگر رقابت سختی را انجام دهند. در این رقابت های انتهایی مسابقات، یک نفر به عنوان نفر برنده و اول، و دو نفر بعدی به عنوان نفرات دوم و سوم برگزیده خواهند شد. در این برنامه علاوه بر این که برای نفر اول جایزه نقدی در نظر گرفته می شود، نفرات دوم و سوم هم دست خالی از مسابقات خارج نخواهند شد و به آن ها هم جوایز نقدی یا غیر نقدی اهدا خواهد شد. گاهی اوقات ممکن است که رقابت بین این سه نفر آن قدر تنگاتنگ انجام شود که برای نفر دوم و سوم هم جوایز بسیار ارزشمندی با فاصله بسیار کم از نفر اول اهدا شود. اما نفرات دوم و سوم هم مثل نفر اول که برنده اصلی مسابقات شده است، شانس موفقیت در آینده خوانندگی را دارند. چون آن ها هم با حضور در فینال مسابقات محبوب و مشهور می شوند و ممکن است موقعیت های خوانندگی خوبی به آن ها پیشنهاد شود.

آیا جایزه یک میلیون دلاری به نفر برنده د ویس آف پرشیا حقیقت دارد؟

در مسابقات تلویزیونی، باید یک جایزه ارزشمند تعیین شود تا علاقه مندان برای ثبت نام در این برنامه ها ترغیب شوند و انگیزه جدی برای حضور پیدا کنند. هم چنین کسانی که در دور مسابقات و رقابت ها هستند هم باید برای تلاش بسیار زیاد و برنده شدن انگیزه خوبی داشته باشند. اما مدتی شایعه ای در میان شرکت کنندگان و بینندگان این مسابقه تلویزیونی پخش شده بود که جایزه نفر اول یک میلیون دلار می باشد. اما طولی نکشید که این شایعه از سمت عوامل و تهیه کنندگان برنامه تکذیب شد و جایزه واقعی به مبلغ ۵۰ هزار دلار اعلام شد.

عکس برنده د ویس آف پرشیا را در کجا مشاهده کنیم؟

این برنامه به علت استقبال بسیار زیاد علاقه مندان و تماشاگران، در اکثر سایت های اینترنتی تصاویر و ویدیوهایی دارد. تصاویر و ویدیو های اشتراک گذاری شده از این برنامه در فضای مجازی و سایت ها، بازخورد بسیار بالایی داشت به همین دلیل تمامی تصاویر و ترک های مختلف از این برنامه را در سایت ها و پیج های مختلف در فضای مجازی و اینستاگرام می توانید مشاهده نمایید. اما برای مشاهده برنده مسابقه د ویس آف پرشیا می توانید به یوتیوب مراجعه نمایید و در آن جا تمامی قسمت های برنامه به همراه فینال ها با کیفیت اصلی قابل تماشا می باشد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بهتر به صفحه مجازی داوران هم در اینستاگرام یا یوتیوب مراجعه کنید و از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به برنامه مطلع شوید. در پیج های داوران این مسابقه نیز اطلاعات و عکس های زیادی از مراحل مسابقه مشاهده می کنید و همچنین ویدئو های جذابی از پشت صحنه برنامه نیز توسط داوران پخش شده است.

آیا نظر کاربران در اعلام برنده د ویس آف پرشیا تاثیر دارد؟

در این مسابقه در هر شب، پس از اجرای شرکت کنندگان همان روز، دو برنده اعلام خواهد شد که به اصطلاح به آن ها برنده امروز می گویند. دو نفری که به عنوان برنده اعلام شوند، به مرحله بعد صعود خواهند کرد. اما در هر شب ممکن است یک نفر به عنوان رای نجات معرفی شده و با رای مردمی در هفته، به مرحله بعد صعود کند. در برخی مواقع هم در بخشی از فینال اصلی مسابقات، برای تعیین برنده، از رای مردم استفاده خواهد شد و کسی که بیش ترین تعداد رای مردمی را جمع کرده باشد، با تایید داوران به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

برنده د ویس آف پرشیا از بین چند نفر انتخاب می شود؟

در ابتدای شروع مسابقه ممکن است هزاران نفر برای شرکت در مسابقه ویدیو بفرستند یا تست خوانندگی بدهند. اما فقط چند صد نفر از آن ها اجازه ورود به مراحل مسابقات و اجرا در برنامه تلویزیونی را دارند. برای تعیین برنده در این مسابقه باید روال صعودی یعنی همان روش اعلام برنده روز طی شود. هر شرکت کننده ای که برنده روز خود باشد، به مرحله بعد صعود خواهد کرد و در فینال مسابقات فقط چند نفر نهایی باقی می مانند که با یک دیگر رقابت می کنند و از بین ها که حدود ۵ یا ۶ نفر هستند، یک نفر به عنوان برنده اصلی یعنی نفر اول و دو نفر بعدی به عنوان برندگان عنوان دوم و سوم از سمت داوران یا رای های مردمی برگزیده خواهند شد. بنابراین می توانید با تماشای تمامی قسمت های این برنامه، خواننده های جوان و با استعداد زیادی را بشناسید و از میان آن ها به بهترین صدا و بهترین اجرا رای بدهید.

سوالات متداول

  1. برنامه های ماهواره ای ایرانی برنده د ویس آف پرشیا چیست؟

    برنده د ویس آف پرشیا برنامه ای برای کشف استعداد های خوانندگی است.

  2. برنده د ویس آف پرشیا چه هدیه ای دریافت می کند؟

    برنده د ویس آف پرشیا در پایان مسابقه مبلغ 50 هزار دلار دریافت می کند.

  3. در رابطه با برنده د ویس آف پرشیاچطور می توانیم اطلاعات کسب کنیم؟

    همه چیز درباره مسابقه خوانندگی صدای برتر mbc persia را می توانید در سایت های مختلف اینترنتی، یا مراجعه به سایت یوتیوب مشاهده نمایید.

4.5/5 - (23 امتیاز)
pedar

مدرس زبان و نویسنده سایت ایرانیان سلبریتی مرجع سلبریتی های ایرانی و خارجی هستم.

Recent Posts

بیوگرافی صدف بیوتی اینفلوئنسر اینستاگرام با عکس های قبل عمل و رازهایش

صدف بیوتی یک میک آپ آرتیست است که در سال های اخیر توانسته خود را…

3 روز ago

بیوگرافی حمید صفت خواننده محبوب و تا حدی مجاز رپ در ایران

حمید صفت یک خواننده رپ ایرانی می‌باشد که تا به حال موزیک های زیاد و…

6 روز ago

نگین عابدزاده کیست؟ عکس های جنجالی و آنچه خودش هم نمی داند

نگین عابدزاده اینفلوئنسری است که در زمینه لایف استایل کار می کند و توانسته با…

1 هفته ago

داوود هزینه کیست و آیا او مواد فروش است؟ رازهای زندگی و ثروت داوود غفاری

داوود هزینه نیز در فضای مجازی فعالیت می کند و توانسته با کلیپ هایی که…

1 هفته ago

میلاد حاتمی کیست؟ حکم نهایی دادگاه برای اعدام میلاد حاتمی

میلاد حاتمی یکی از مشهورترین سلبریتی های فعال در فضای مجازی می باشد که توانسته…

2 هفته ago

بیوگرافی پریسا پور مشکی (پور بلک) با فیلم های دیده نشده او

در فضای مجازی و به خصوص شبکه های اینستاگرام، یوتیوب و آپارات، افرادی هستند که…

2 هفته ago