اخبار سلبریتی ها

بهترین اجرای برنامه The Voice کدام است؟ + ویدئو

برخی از اجرا ها در برنامه the voice که یک برنامه استعدادیابی است، باتوجه به نظر داوران و هم چنین رای گیری بینندگان در لیست بهترین اجرای برنامه the voice قرار گرفته اند. اخبار جدیدترین اخبار سلبریتی ها باشید.

بهترین اجرای های برنامه the voice کدامند؟

برنامه د ویس (The Voice) در تاریخ 26 آوریل 2011 آغاز شد و هدف آن پیدا کردن ستاره جدید موسیقی است. این برنامه یک برنامه‌ تلویزیونی، محصول شبکه تلویزیونی ان‌ بی‌ سی (NBC) آمریکا است که در حال حاضر به یکی از برنامه‌ های پرمخاطب و معروف تبدیل شده است که علاوه بر آمریکا در سراسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. در این برنامه افرادی که از صدای خوبی برخوردارند شرکت می‌ کنند و برای داوران و بینندگان ترانه ای را می خوانند. حال بهتر است بدانید بعضی از اجرا های شرکت کنندگان در the voice با توجه نظر داوران و هم چنین رای گیری بینندگان در لیست بهترین اجرای برنامه the voice قرار گرفته اند که در ادامه به معرفی این اجرا ها خواهیم پرداخت.

اجرای کورین هاوتورن

یکی از بهترین و برجسته ترین اجرای مسابقه استعدادیابی The voice مربوط به اجرای کورین هاوتورن در فصل هشت این مسابقه می باشد. جالب است که بدانید پس از این اجرا از کورین هاوتورن با عنوان یکی از بهترین خوانندگان در برنامه The Voice یاد می شود.

اجرای روآن گریس

به جرات می توان بیان کرد که یکی از اجرا های فوق العاده در برنامه The Voice اجرای روآن گریس از (وین) بوده است. جالب است که بدانید این اجرا به قدری زیبا و تاثیر گذار بود که داوران، این شرکت کننده را به صورت ایستاده تشویق کردند.

اجرای کیکه از (Hey Ya) از Outkast

یکی از بهترین اجرا ها در برنامه د ویس، اجرای کیکه از (Hey Ya) از Outkast بوده است که خیلی از بینندگان به تعریف و تمجید این اجرا پرداختند و چندین میلیون بازدید در برنامه The Voice داشته است.

فیلم بهترین اجرای برنامه the voice را در کجا مشاهده کنیم؟

برنامه د ویس یک برنامه استعداد یابی است که این روز ها بسیار محبوب و پربیننده شده است. حال برخی از اجرا های شرکت کنندگان در این برنامه با توجه به صدای خوب آن ها به عنوان بهترین اجرا های این برنامه شناخته می شوند. از این رو خیلی از افراد تمایل دارند تا به مشاهده فیلم این اجرا ها بپردازند. در این باره بهتر است که بدانید اگر به اینترنت مراجعه نمایید، می توانید با یک جستجوی ساده به مشاهده بهترین اجرای مسابقه استعدادیابی The voice و یا حتی لیست پخش برترین های the voice بپردازید.

هم چنین این موضوع را هم باید افزود که با مراجعه به شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام هم می توانید به جستجو و مشاهده بهترین اجرای برنامه د ویس با کیفیت بسیار بالا بپردازید.

بهترین اجرای برنامه the voice را چگونه دانلود کنیم؟

در حال حاضر خیلی از افراد تمایل دارند تا علاوه بر مشاهده بهترین اجرای این برنامه به دانلود آن بپردازند. به همین دلیل سوالی که برای آن ها به وجود می آید، این است که چگونه می توانند بهترین اجرای برنامه د ویس را دانلود کنند؟ در این باره بهتر است که بدانید در اینترنت، سایت هایی وجود دارند که این سایت‌ ها، لینک دانلود کلیپ بهترین اجرای برنامه د ویس را برای کاربران در صفحات خود قرار داده اند. به همین دلیل با مراجعه به این سایت ها می توانید علاوه بر مشاهده این اجرا ها به دانلود آن ها نیز بپردازید و به این گونه هر چند وقت یکبار در صورت تمایل این اجرا ها را در گوشی و یا سیستم خود مشاهده کنید و از آن ها لذت ببرید.

بهترین اجرا های برنامه د وویس ایرانی کدامند؟

مدتی قبل یک برنامه ایرانی به نام صدای برتر راه اندازی شد که این برنامه از برنامه د ویس آمریکایی الگو برداری کرده است و همانند آن افرادی که صدای خوبی دارند در این برنامه شرکت می‌ کنند تا به این گونه استعداد خود را در خوانندگی شکوفا کنند و شانس دیده شدن و پیشرفت در خوانندگی را داشته باشند. حال اجرای برخی از این شرکت کنندگان مانند امین یحیی زاده، پوریا، پریا و برخی دیگر در لیست بهترین اجرا های این برنامه قرار گرفته‌ اند و باتوجه به اجرای خوبشان توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده اند.

سریع ترین رای داوران برای اجرای فوق العاده در مسابقه The Voice برای کدام اجرا بود؟

در این برنامه گاهی اوقات مشاهده می‌ شود که برخی از شرکت‌ کنندگان با توجه به اجرای فوق العاده و صدای بی نظیری که دارند به‌سرعت رای مثبت داوران را از آن خود کرده اند. حال یکی از سریع‌ ترین رای های داوران برای اجرای بی نظیر کورین هاوتورندر فصل هشت بوده است.

بهترین اجرا ها در این برنامه چگونه انتخاب می شوند؟

در برنامه د ویس، داوران به لطف صندلی های چرخان نمی‌ توانند ظاهر شرکت‌ کنندگان را ببینند و تنها تصمیمات آن ها بر اساس صدای شرکت کنندگان می باشد. حال این موضوع را هم باید افزود زمانی که داوری تحت تاثیر صدای یکی از شرکت کنندگان قرار گیرد، می‌ تواند با فشار دادن دکمه ای که جلوی او قرار گرفته است، به سمت شرکت کننده بچرخد و به این گونه رای مثبت به شرکت کننده بدهد. بهتر است که بدانید معمولا بهترین اجرا ها توسط نظر داوران و هم چنین رای گیری بینندگان انتخاب می شوند.

سوالات متداول

  1. بهترین اجرای برنامه the voice کدام اند؟

    از بهترین اجرای این برنامه می توان به اجرای کورین هاوتورن، اجرای روآن گریس و اجرای کیکه از (Hey Ya) از Outkast اشاره کرد.

  2. افراد چگونه می توانند به مشاهده فیلم بهترین اجرای برنامه the voice بپردازند؟

    برای مشاهده فیلم بهترین اجرای برنامه د ویس کافیست تا به شبکه‌ های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام و یا حتی اینترنت مراجعه نمایید.

  3. بهترین اجرای برنامه the voice چگونه انتخاب می شوند؟

    بهتر است که بدانید به طور معمول بهترین اجرا ها توسط نظر داوران و هم چنین رای گیری بینندگان انتخاب می شوند.

  4. بهترین اجرای برنامه the voice ایرانی کدامند؟

    از بهترین اجرای برنامه د ویس ایرانی می توان به اجرای امین یحیی زاده، پوریا و پریا اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
pedar

مدرس زبان و نویسنده سایت ایرانیان سلبریتی مرجع سلبریتی های ایرانی و خارجی هستم.

Recent Posts

شل بیوتی (صدف ترابی) کیست؟ برسی درآمد و رابطه های او

شل بیوتی یکی از معروف ترین میکاپ آرتیست های ایرانی فعال در شبکه اجتماعی می…

2 روز ago

سوگند خواننده کیست؟ | آنچه باید در مورد زندگی او بدانید

سوگند یکی از خواننده های محبوب و مشهور ایرانی است که در این مقاله می…

4 روز ago

تتلو در زندان و مصاحبه با این شخص + آیا او اعدادم خواهد شد؟

تتلو در زندان اوین به سر می برد و تاکنون دادگاهی برای او تشکیل نشده…

6 روز ago

سلبریتی های حکومتی چه کسانی هستند؟ آشنایی با انواع سلبریتی حکومتی

افراد زیادی به عنوان سلبریتی های حکومتی شناخته می شوند. رامبد جوان و الهام چرخنده…

1 هفته ago

مروری بر زندگینامه دیانا رحیمی + رابطه دیانا و ارسلان کاشانی

دیانا رحیمی یکی از چهره های معروف اینستاگرامی می باشد که سال های زیادی در…

1 هفته ago

بیوگرافی امل بیوتی بلاگر معروف + مقایسه این بلاگر با دیگر بلاگرها

امل بیوتی بلاگر معروف ایرانی می باشد که معمولا در زمینه میکاپ و روتین های…

2 هفته ago