آلبوم سونامی آرتا چقدر فروخت؟ + لیست آهنگ ها

در این مقاله اطلاعات مفید و جذابی از آلبوم سونامی آرتا خواهیم داد که قرار است به زودی منتشر شود. با ما همراه باشید.

انتشار آلبوم سونامی آرتا به مناسبت سال تولدش

آرتا رپر معروف از گروه وانتونز چند روز پیش اعلام کرد به زودی از آلبوم جدید خود رونمایی خواهد کرد. در ابتدا اسم این آلبوم 1996 گذاشت. دلیل انتخاب این عدد سال میلادی تولدش بود. اما چند روز بعد نام البوم را به سونامی تغییر داد. البته لازم به ذکر است خیلی از موارد آلبوم سونامی آرتا تا کنون ثابت نشده است. او تا کنون به جزئیات تغییر نام این البوم اشاره نکرده است. در ادامه به جزئیات بیشتری اشاره خواهیم کرد.

گروه وانتونز
گروه وانتونز

دانلود آلبوم سونامی آرتا

متسفانه در حال حاضر امکان دانلود آلبوم سونامی ارتا وجود ندارد. زیرا چندین ترک آن در مراحل پایانی است و به طور کامل به پایان نرسیده است. طبق آخرین اخبار البوم سونامی آرتا قرار است بین 12 تا 15 ترک داشته باشد اما بازهم امکان تغییر در تعداد ترک وجود دارد. آلبوم آرتا قرار نیست به صورت یک دفعه ای تمام ترک های آن منتشر شود. بین انتشار ترک ها چند روز وقفه وجود خواهد داشت. اولین موزیک آلبوم سونامی آرتا به زودی منتشر خواهد شد و علاقه مندان می توانند از سایت های معتبر آن را دانلود کنند. البته آرتا اشاره کرد امکان تغییرات در آلبوم وجود دارد از جمله نحوه انتشار، زمان انتشار و….. برای مطلع شدن از تغییرات می توانید خبرهای ما را دنبال کنید.

سونامی آرتا
سونامی آرتا

رپرهای آلبوم سونامی

یک سوالی که در بین خیلی از طرفداران به وجود آمده است. این که آیا در آلبوم سونامی آرتا خواننده یا رپر دیگری هم حضور خواهد داشت؟ تا حالا خبری معتبر در مورد این موضوع منتشر نشده است. یک سری شایعات در مورد حضور کوروش فانا در البوم سونامی آرتا وجود آمده است. اما تا کنون آرتا و کوروش این موضوع را تایید نکرده اند. ولی با توجه به بررسی سابقه کاری ارتا میشه احتمال که شاهد رپر یا خواننده دیگری در این البوم باشیم. زیرا او معمولا ترک های خودرا به صورت فیت بیرون می دهد. برای کسب اطلاعات در مورد رپ فارسی و اخبار آن٫ اخبار سلبریتی ها را دنبال کنید.

برای مطلع شدن از جدیدترین اخبار و تغییرات از آلبوم سونامی آرتا کافی است مقاله های مارا دنبال کنید. ممنون از همراهیتون.

سوالات متداول

درالبوم سونامی آرتا رپر دیگری هم حضور خواهد داشت؟

هنوز این موضوع مشخص نشده است. اما به احتمال زیاد کوروش فانا در این البوم ارتا را همراهی خواهد کرد.

البوم جدید ارتا چند ترک دارد؟

طبق آخرین خبر این آلبوم بین 12 تا 15 ترک دارد. ولی بازهم احتمال تغییرات وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)
pedar
pedar
مدرس زبان و نویسنده سایت ایرانیان سلبریتی مرجع سلبریتی های ایرانی و خارجی هستم.